FAQ

Veelgestelde vragen

Wil je graag bij Mrs Props huren? It’s pretty easy. 
Kies de gewenste items en aantallen in de webshop en voeg ze toe aan jouw winkelmand. 
Heb je alles compleet? Dan klik je op het winkelmandje.  
Bevestig je offerteaanvraag door in je winkelmandje op “doorgaan naar afrekenen” te klikken.  
No worries, er volgt geen betaling, maar eerst een bevestiging van je aanvraag. 
Wij controleren dan voor jou de beschikbaarheid van alle items. 
Je ontvangt binnen enkele werkdagen de bevestiging van je aanvraag.  
De standaard verhuurperiode van onze producten is een week (7 dagen). Je krijgt daarmee dus altijd van ons een dag ervoor en een dag erna cadeau. Het verhuurbedrag dat je op onze website vindt bij de items is dan ook voor deze periode. Je krijgt dus eigenlijk zeven dagen voor de prijs van drie. We werken in het weekend met vaste ophaaldag vrijdag en retourdag op maandagochtend. 
Zo heb je geen zorgen op de dag zelf over het moeten halen of retourneren van onze items. Alle tijd om op te bouwen en heb je de dag erna tijd om op te ruimen en indien nodig af te wassen/schoonmaken. Wil je graag langer huren? Geen probleem! Vul de juiste retourdatum in op de webshop en de verhuurperiode wordt vanzelf aangepast

Tijdens het invullen van je gegevens kun je een keuze maken of je de spullen wilt laten bezorgen of dat je het liever zelf kosteloos ophaalt. 

ZELF OPHALEN 
Wanneer je er voor kiest om de items zelf op te halen, kun je dit doen bij ons magazijn in Aalsmeer. De items zijn op te halen in ons magazijn op de afgesproken datum en tijdstip. In het weekend zijn we gesloten. Retourneren gaat ook volgens de datum op de orderbevestiging. Retourneren na het weekend is op maandagochtend. 
Om zeker te weten dat er iemand in het magazijn aanwezig is en de spullen tijdig zijn klaar gezet, maken we altijd een tijdsafspraak voor het ophalen en retourneren van de items. 

LATEN BEZORGEN 
Geen tijd om je order zelf te halen? Geen probleem! 
Voor het transport van onze props en rekwisieten werken wij met een vaste koeriersdienst samen.  
Geef bij je online bestelling in het opmerkingen vakje aan waar je de items afgeleverd en/of opgehaald wilt hebben en wij sturen je daar een prijsopgaaf van per mail. 
De items worden standaard de dag voor je event bezorgd en de eerstvolgende werkdag erna naar ons retour gebracht. Is het noodzakelijk dat jouw order op een specifieke tijd wordt bezorgd of opgehaald? Noteer dat dan in de notities.

Absoluut! Wil je de aankleding van je event, etalage of verjaardag graag uit handen geven? Onze stylisten helpen je graag! Je kunt ons hiervoor inhuren, zodat je event helemaal Picture Perfect is! Informeer naar de mogelijkheden.
De minimale besteding is 50,- euro. Voor elke bestelling onder €50 (inclusief BTW) zijn wij genoodzaakt administratieve kosten à €25 te rekenen. Bestellen jullie voor meer dan €50 dan komen deze administratieve kosten volledig te vervallen.  
We hebben genoeg leuke items in ons magazijn zodat je makkelijk het minimum bedrag wel bereikt.  
Als je akkoord gaat met de offerte, is het verstandig de aanvraag definitief te maken. Zo voorkom je dat iemand anders er vandoor gaat met jouw zorgvuldig uitgezochte items en je deze niet misloopt. Accepteer eenvoudig de offerte online.  
Na acceptatie van de offerte ontvangen jullie de bevestiging en vervolgens de factuur. Hierin staat de betaallink. Je kunt de betaling voldaan worden via iDeal/Bancontact of bankoverschrijving.
Soms kan er iets gebeuren waardoor je je order wilt veranderen. We denken graag met jullie mee, en kunnen de order aanpassen waar mogelijk. Na het tekenen van de offerte en betaling zijn de items voor je gereserveerd. Wil je je bestelling nog aanpassen hierna? Dat kan, mits verhuurbedrag gelijkblijvend is en artikelen beschikbaar zijn natuurlijk. Bij annuleren gelden de algemene voorwaarden en zijn annuleringskosten van toepassing. Artikelen wijzigen kan tot maximaal 2 weken voor levering.

Ongelukken gebeuren, no problem!  
Uiteraard ontvangen wij al onze items liever terug in volledigheid en volmaakte staat. Wij vertrouwen er dan ook op dat jullie met elk gehuurd item zorgvuldig omgaan.  
Mocht er toch iets stuk gaan of kwijt geraken dan brengen we deze kosten extra in rekening en verrekenen we dat middels een extra factuur. 
Wij rekenen reparatie/schoonmaak of vervangingskosten (nieuwprijs) wanneer: 

Spullen niet, kapot of vuil worden teruggebracht 

Emballage ontbreekt of kapot is (dozen/kratten/karren)